کامپیوتر

راهی به سوی آینده

کامپیوتر

راهی به سوی آینده

دسکتاپ کی قشنگ تره !!!!

چند وقت پیش وقتی دسکتاپ یکی از دوستان را دیدم که با سلیقه ای بسیار خوب و با استفاده از ابزار هایی بسیار ساده دسکتاپی بسیار جالب و قشنگ برای سیستم عامل ویندوز xp خود درست کرده بود نا خود آگاه تصمیم گرفتم چنین پستی را در وبلاگ درج کنم به این منظور که دوستان بازدید کننده وبلاگم می توانند تصویری از دسکتاپ خود را تهیه کنند ( فرق نمی کنه سیسم عامل شما xp یا ویستا و یا حتی لینوکس باشه ) و این تصویر را در یک سایت آپلود کنند و لینک تصویر دسکتاپ را در قسمت نظرات این پست قرار بدهند تا من این تصویر را به این پست اضافه کنم و حتما ذکر کنید از چه ابزار هایی برای زیبا کردن دسکتاپ خودتون استفاده کرده اید . برای خود من خیلی جالبه که بدونم که دوستان با چه سلیقه ای دسکتاپ سیستم عامل کامپیوترشون رو درست کرده اند . دسکتاپ کامپیوتر من تقریبا ساده است .

تصویر زیر در واقع تصویر دسکتاپ کامپیوترم می باشد که دوستان می توانند با کلیک بروی این تصویر آنرا در سایز بزرگتر مشاهده کنند . آیکون های My Documents - My Computer و Recycle Bin را با استفاده از خود ویندوز xp تغییر داده ام . آیکون کل فایل ها – درایو ها و پوشه های ویندوز xp را با ویرایش فایل shell32.dll تغییر داده ام تا کاملا بر اساس سلیقه خودم باشه ( به پوشه MPcomputer توجه کنید ) . تم ( Theme ) ویندوز را با استفاده از نرم افزار بسیار ساده Styler تغییر داده ام . تصویر پس زمینه را نیز که تصویر یک منظره طبیعی می باشد در آرشیو عکس ها بود که به عنوان پس زمینه دسکتاپ انتخاب کرده ام . فقط یک نکته دوستان سعی کنند تصویری که ارسال می کنند حجمش از 200 کیلوبایت کمتر باشد .

            

 

تصویر دسکتاپ کامپیوتر دوست عزیز  shahedi 

    

               

 

تصویر دسکتاپ کامپیوتر دوست عزیز  فرناز  

                

تصویر دسکتاپ کامپیوتر دوست عزیز مصطفی

 

                  

 

تصویر دسکتاپ کامپیوتر دوست عزیز حامد  ( توضیحات : طراحی تم توسط خودشون بوده و از ابزار های IconPackager و Yahoo! Widgets نیز در این دسکتاپ استفاده کرده اند و سیستم عامل ویندوز xp می باشد . در ضمن ایشون گالری خیلی خوبی در سایت deviantart دارند که دوستان با کلیک بروی این لینک می توانند این گالری را مشاهده کنند .) 

                  

جا داره از دوستانی که تا الان تصویر دسکتاپ خودشون را به اشتراک گذاشته اند تشکر کنم

  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد